3 důvody, proč jsem (po)dělal svůj první článek

26.10.2018

Zapřísahal jsem se, že můj blog bude svatostánek. Svatostánek mých znalostí a zkušeností. Budu se rozepisovat o copywritingu a UX designu, případně o tématech blízkých reklamě a marketingu. Několik let dozadu nasávám tisíce informací z různých zdrojů, třídím je, skládám je do přehledných forem a najednou tohle


Ovčáček píše bestseller, název šokuje


Sprostota na zvracení

Vyletělo to ze mě jako nezadržitelná láva hnusu. Slova za slovem se nezadržitelně ryla do klávesnice a já se nechal jen unášet. Ovčáček, Zeman, vulgarismy. Zní to možná pro někoho jako svatá trojice. Ale mě je z toho špatně. Na zvracení. Ten zm*d je všude a má vliv i na mě.

Ponížená omluva

O to víc mě mrzí, že se za to musím omluvit. Za ta hnusná slova. Jenže strašně nerad se omlouvám. Jsem totiž namyšlenec, egoista. Nevidím si ani na špičku nosu. Všechno umím nejlíp. Jsem nejlepší manžel, táta, specialista na lov candátů. A taky nejlíp řídím svou překladatelskou agenturu a taky nejlíp dělám copywriting. (No, dobře. Ne tak dobře jako pornomagnát.)

A pak přinuťte takovéhleho člověka se omluvit. Tak tedy dobrá:

omlouvám se


Mimo mísu

Ze všeho nejvíc mě ale trápí jedna věc. Vulgární téma z hradu se ani náhodou nepřibližuje tomu, co si lidé v Česku myslí a jak žijou. Žijou slušně a věcně. Jsou přátelští a trápí je normální dennodenní starosti:

  • jak si vydělat dobré peníze
  • kde získat skvělou práci
  • kam jet na dovolenou
  • jak slušně vychovat děti
  • co bude dneska k večeři....

Jasně, zanadávají si. Ale v hospodě u piva. Dělám to taky tak. Tentokrát mi to ovšem nevyšlo.


Takže příště už nebudete muset číst snůšku vulgarismů, ale získáte pokornější informace o copywritingu, UX designu a vůbec o tom, jak rozjet svůj vysněný byznys na webu pomocí osvědčených slovních triků